poniedziałek, 16 września 2013

coral is my color

Z mojej miłości do pasków zrodziła się ... jeszcze większa miłośc do tak owych. Nie wiem czy to minie wraz z mijającym sezonem czy pozostanie ze mną na dłużej. Jedno jest pewne póki co nie mam zamiaru się  z nimi rozstawać.



Oto kolejna sukienka w czarno-białe pasy. Tym razem zestawiłam ją z koralowymi dodatkami marki Invuu London oraz całość podkreśliłam mocnym kolorem czerwonej szminki. Zestaw na luzie choć wyjątkowo kobiecy.


From my love for the stripes was born even bigger  love to this pattern. I do not know whether it will pass with the passing season whether will remain with me for a long time. One thing is sure for now I'm going to wear them all the time.


Here's another dress in black and white stripes. This time, I have wore it with coral accessories from my favorite brand Invuu London. I emphasized whole look  with strong  red lipstick. This outfit is very casual but also feminine.

Follow this blog with Bloglovin













on photos up Katerina

dress - Choies
sandals - Tally Weijl
sunglasses - Firmoo.com
necklace - Invuu London here
watch - Ice-Watch



coral is my color - MODNAPOLKA.pl

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look :) , też lubi paski i to szczególnie czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :) Mam takie okulary :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubie te okulary a tu na tej slonecznej wyspie niemal sie z nimi nie rozstaje.

      Dzieki za odwiedziny, pozdrawiam Kasia

      Usuń
  3. przepięknie, super post ;) ładne zdjęcia

    OBSERWUJE
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ ODWDZIĘCZYSZ SIĘ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hope you dont me saying that you look fabulous, yumm x Dicky in the UK x

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!!! cudna maxi i śliczne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paski z odrobiną koralowych dodatków - uwielbiam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero w tym roku pokochałam paski i też czuję, że moja miłość będzie dłużej trwała niż moda :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka i wisior świetne. Nie wiem czy dobralabym do tego zestawu te buty ale to już kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ był to wypad do wesołego miasteczka w towarzystwie dzieciaków dlatego wybrałam koturny a nie obcasy. Choć mogłam także założyć tutaj letnie sandałki ( najczęściej właśnie w nich chodzę)tym razem jednak postawiłam na wyższą platformę.

      Dziekuję za komentarz,

      Kasia

      Usuń
  9. świetny blog:) napewno będę tu zaglądać częściej:) obserwuję!:) i zapraszam do mnie, może też spodoba Ci się mój blog...:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi!! Cute outfit...I have a dress that is almost the same....the borders around the sleeves are all black and it's longer...but for the rest...it's the same :) I've bought it last year in London.....
    Anyway..nice blog....come to visit mine :)

    http://mywaytobemyself.blogspot.it/2013/09/ootd-after-storm.html

    xoxo ilaria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have similar without sleeves as well.

      Thank You for visiting this blog,

      Katerina

      Usuń
  11. o tak!!! w energetycznych kolorach idealnie!!!♡
    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. thank you :) yeah sure, with pleasure ;) i follow you on blog and all the other places :) kisses ilaria

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags