wtorek, 3 grudnia 2013

zig zag

 W chłodniejsze dni lubię otulać się ciepłymi dzianinami. Najczęściej są to swetry oraz mięsiste szale. Dzisiejszy zestaw jest typowym dla mnie luzakiem. Do skórzanych spodni dobrałam dłuższy kardigan w jodełkę charakterystyczną dla domu Missoni oraz gruby wełniany szal w stonowanym kolorze ze sklepu Invuu London. Do tego założyłam ciemnoszare botki z Zary i zestaw na spacer miałam gotowy.

Ciekawa jestem czy Wy stawiacie na wygodę czy jednak wolicie bardziej formalne zestawy. Dajcie mi znać...


On colder days, I like to wear  a warm knittwear. Most  often  I wear warm sweaters and scarves. Today I show You  typical for me casual look. This time I have chosen  a long kardigan with herringbone pattern which is characteristic for  Missoni and  a thick woolen shawl in a subdued color from  Invuu London. For this look I have chosen  a dark gray boots from Zara... and I was ready to go.

I wonder if You prefer  more comfortable outfits  or  a more formal outfits. Let me know...








on photos up Katerina

_________________________________________________________________

OUTFIT 

_________________________________________________________________

zig zag cardigan - flea market
pants - Zara
booties - Zara
bag - Corso Italia
watch - Ice-Watch
scarf - Invuu London





zig zag

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw i świetne tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam uwagę na tło, pofociłabym się z miłą chęcią na takim :D ;)
      Śliczny masz ten sweterek Kochana, podkradłabym ;*

      Usuń
    2. hehe zdjecie robione byly w wesolym miasteczku stad tak kolorowo ;).Dzieki dziewczyny za mile slowa.

      Usuń
  2. Very beautiful outfit!!Nice!)
    Have a nice day! Come to visit my blog,I'l be very glad Dear!)

    Mary,http://marybellworld-marybellworld.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda u mnie to podstawa, masz cudną tunikę kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zupełnie tak jak u mnie, szczególnie w takie dni kiedy to mam dużo do załatwienia wygoda to podstawa.

      Usuń
  4. Really great inspiration! Tell me if you would like to follow each other, would love to hear from you - Lots of Love, Kyra♡
    www.kyras.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Bluzeczka jest genialna i Ty prezentujesz się pięknie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags