środa, 23 kwietnia 2014

do I need to say anything


on photos up Katerina

_______________________________________

OUTFIT

spódnica maxi / maxi skirt - Stradivarius
sweter / sweater - Tally Weijl
naszyjnik / necklace - Appleineye here
torebka / bag - TBdress here

______________________________________


Witajcie Kochani ! Jak Wam mineły Święta Wielkanocne ? Ja spędziłam je bardzo spokojnie z najbliższymi odpoczywając  do woli. 

Nabrałam trochę siły... i miałam w końcu czas by stworzyć jakąś stylizację. Znacie moją słabość do kolorów ... ? jeśli nie to dziś możecie się o tym przekonać. 

Prosty zestaw stworzony z dwóch elementów, maxi spódnicy 
i dzierganego sweterka. Ciekawa jestem czy Wam się podoba.


Hello Beloveds! How did you spend this Easter ? I spent it very quietly at home with my loved ones.

This gave me some strength ... and I had finally time to create some look. You know my weakness to the color ... if you don't, today you can be convinced of this.


A simple set made ​​of two elements, maxi skirt and crochet sweater. I wonder if you like it.



Stylizacja: do I need to say anything

11 komentarzy:

  1. bajecznie!!! poczułam lato patrząc na te zdjęcia :))) cudna spódnica, Kasieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna!

    pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  3. sandały są fantastyczne :) szkoda, że masz te cyferki - dla mnie są one dużym problemem - może z nich zrezygnuje?

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. well,dear,we can see your beauty,see your sweet and see your wonderful
    so of course you can just say nothing
    love your long skirt,it is really suitable for this summer
    love your smile and love all of you!

    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNE KOLORY, WSPANIAŁA SPÓDNICA MAXI I MAGIA WIOSNY!
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. o dziękuję to mój pierwszy kolorowy make-up w tym sezonie :)

      Usuń
  7. Romantyczka;) super! jaki słodki piesek;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags